Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 07:50   #12
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger gode råd for ikke å "falle" av kuren når jeg reiser til USA

Jeg er i USA og jobber nå. Har ikke tenkt over det tidligere når jeg har vært her, men dette er virkelig low fat, high carb utopia. Jeg spiser bare ute, og det går for så vidt greit å bytte ut ris og poteter med salat. Men det er veldig lite å velge i som ikke er fullt av sukker og shait. Har forsøkt etter beste evne å leve lavkarbo, men det er søren meg ikke enkelt. En dag endte vi opp med 24(!) brødskiver ved siden av maten - til 2 personer. De fortsatte bare å fylle opp, selv om vi ikke rørte noe av det. Slå den Vi bare lo og lot det stå til for å se hvor langt de tok det.

En ting til - alt her regnes i "servings", noe som jo kan være hva som helst. Nøtter for eksempel, kan være alt fra 10 til 30 stk på en serving. Det hjelper lite at det står "low carb - 2 grams only!" på pakken, når det er 5 "servings" i en liten pakke.

Photobscura - du er min dårlige samvittighet om dagen, men jeg har vært nødt å legge prosjektet vårt litt på is når jeg er her. Det blir veldig mye jobbing og "sosial" fritid. Lover å ta opp tråden når jeg kommer hjem

  Svar med sitat