Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 11:18   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Problemer med å bli mett

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Ja, jeg har tenkt på det også, at jeg kanskje spiser for fort. Men når jeg først spiser, så glemmer jeg å tenke over det. Skal være litt mer bevisst på det og se om jeg hiver i meg maten eller om jeg bruker lenger tid.

Forresten, jeg tygger kanskje fort, men det tar litt tid mellom hver munnfull. Gjerne fordi jeg gjør to ting på en gang; som å spise og lese her inne samtidig. Det bør man jo ikke gjøre visstnok.

Jeg er også litt sånn. Trenger underholdning når jeg skal spise, så jeg ser på en serie eller et youtubeklipp mens jeg spiser . Men jeg klarer ikke å slutte med det, ettersom jeg som regel spiser alene. Ikke at det var noe bedre da jeg var samboer, men jeg prøvde i alle fall å slå av teven når vi spiste, men der kom jeg til kort. Hurra for den gode samtalen rundt middagbordet liksom

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat