Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 17:56   #5
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Stopp i vektnededgang!

Hei,
Stress er en av de vanligste faktorene som hindrer vektnedgang og da er det ikke bare vi normalt tenker på som stress. Alle de plagene du har er stressfaktorer for kroppen og kan derfor være en medvirkende årsak til at du vil oppleve en saktere vektnedgang, kroppen har så mye annet å jobbe med. Dårlig søvnkvalitet er faktisk også en faktor som kan hindre vektnedgang.
Jeg sliter med kroniske smerter og det stresser kroppen min. Jeg gikk ned ca 10 kg på 4 måneder og har nå stått stille i et år, men det løsner vel snart, har minst 12 kg til som må av.
Så du må kanskje innstille deg på at dette kan ta litt lengre tid enn du hadde forventet deg.
Lykke til videre…

Her er en link om Tålmodighet og slankestress, mange har hengt denne opp på kjøleskap døra, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811&highlight=t%E5lmodighet

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat