Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 23:29   #44
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

jeg lager lapper, bruker den oppskriften med egg, CC, og ost, så har jeg i linfrø litt soyamel, bakepulver, og fiberhusk. steker dem ganske lenge. ikke smak av egg og mye mat i dem. bruker å ha kremost eller salami på dem jeg da Såå godt og ikke spise bare egg og bacon hver morgen.. går foresten an å ha bacon i røra og,, men blir lei av bacon og

hm! den høres god ut ja. jeg begynner å bli ganske lei egg sjøl :P men, den fiberhusken.. er den nødvendig, eller kan den erstattes med noe? jeg har lite med penger for tiden, så jeg har ikke råd til å kjøpe! hverken fiberhusk eller sånn ketolysebakemiks-greie.. soyamel har jeg da

er det forresten vanlig å bli helt sykt tørst når man spiser lavkarbo? og kvalme+slapphet? skulle egentlig sitte lenge på skolen og jobbe i dag, men måtte bare gå hjem rett etter forelesninga, fordi jeg var så elendig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat