Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 23:48   #75
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

3 måneder?? Det sa ingen til meg, jeg tror ikke jeg har sydd så mye i musklene, bare litt rett over navlen, det var visst et lite søkk der. Jeg kan ikke ikke løfte ham på så lang tid, da mister vi så mye inntekt siden mannen må ta ulønnet fri at vi må selge hus og bil og alt vi eier.
Jeg får ringe Aleris på mandag og høre med dem.

Jeg fikk 3 måneder sykemelding og beskjed om å ikke løfte noe tyngre enn en melkekartong på de 3 månedene!
Men jeg hadde 280 innvendige sting i magen!
Alle magemuskelne mine hadde gått helt ut av , hva sier man, stilling!

Om du "bare" har sydd litt innvendig, er det nok ikke så farlig. Kirurgen sa til meg at stingene uansett ikke kunne gå opp, det var bare for å være heeelt sikker på at ikke noe gikk galt!

I morgen er det 3 år siden jeg ble operert og enda er jeg øm øverst i magen der han sydde mest!
Har fått igjen nesten all følelsen i magehuden og er stort sett veldig fornøyd med hele greia.
Jeg fjerne 3 kilo hud, hud som ble helt ødelagt etter 2 svangerskap.

Pass nå godt på deg selv! Benytt deg av alle måter du kan få hjelp med den lille, uten at dere går helt konkurs, selvfølgelig!
Synd du bor så langt unna, er helt fri om dagen!

Fortsatt god bedring, og vær forsiktig, og bare spør om det er noe du lurer på!