Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 00:18   #79
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

10 arbeidsdager er jo som regel 2 uker for de fleste!
Godt han fikk noen da, skjønner bare ikke at han ikke kan få omsorgslønn når dette er godkjent av NAV!
De kan jo faktisk risikere at noe går galt fordi han må på jobb før du er klar for det!

Dette med følelse i magen er veldig forskjellig, tror jeg. En venninne har ikke fått igjen noe følelse etter 12 år, en annen har aldri merket at den har vært borte! Jeg er litt sånn midt i mellom. Mye ble borte, alt bortsett fra en stripe rett under navlen har kommet tilbake!

Men jeg har det litt som deg, kiler jeg over navlen, kjenner jeg det under!
Mon tro hva slags nerver de har endret på!

Hehe det med kilingen er litt artig.
Men du mener altså at han har krav på fri med lønn/betaling fra NAV så lenge jeg ikke kan løfte? :hmm: Jeg har nemlig ikke sjekket det opp for jeg trodde ikke det fantes noen slik løsning. Jeg skrev litt feil da jeg skrev at han hadde 10 dager, han hadde brukt noen av dem så sjefen var grei og sa han kunne få 2 uker totalt uansett. Men har han krav på mer så skal jeg jammen gjøre det jeg kan for at han får det, for jeg er litt redd det er for tidlig å gå på jobb om litt over en uke eller to, og hvertfall er det ikke lurt for oss å tape en hel ukes inntekt eller mer. Jeg skal ringe NAV på mandag jeg!