Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 08:46   #22
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Gullkorn fra legemunn

Tja... er vel kanskje ikke gullkorn fra min lege men jeg ble i hvertfall helt satt ut av det han sa.

Var hos han bare for å få en kjapp sykemelding fra ham angående noe helt annet når han spurte om det ellers gikk fint med meg.

Jeg svarte at "jeg har det helt supert og har gått ned 20 kg".
Han ser meg rett inn i øynene og sier: "Det ser jeg, du ser godt ut, hvordan har du gjort det?"
Jeg begynner å stotre fram at jeg har spist lavkarbo. Han spør om det er Atkins men jeg svarer nei.... jeg har vel gått min egen vei men mer likt noe som heter Ketolyse. Han setter seg godt tilrette i stolen sin og sier på en oppfordrende måte. Kan du fortelle meg litt om Ketolyse.
Jeg ble helt satt ut og stotret fram litt om det. Hadde egenltig ventet en liten skyllebøtte om at fett er farlig men så byttet vi roller istedenfor og jeg foreleste for ham om mitt kosthold.
Etterpå avsluttet han med å si at mennesker er forskjellige og at dette var helt klart det som fungerer for meg.

Dette var den merkeligste legetimen jeg har hatt i hele mitt liv!!!

til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat