Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 10:18   #89
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Skal love deg at dette er noe helt annet!
Men, når du tar blindtarmen kutter man muskler og det gjør man jo ikke ved bukplastikk, selv om man får et sår fra hoftekam til hoftekam+++!

Jeg tok blindtarmen da snuppa var 16 dager gammel, jeg, og kan ikke huske at det gjorde vondt etter den føste natten. Fikk jo minimalt med smertestillende fordi jeg ammet i tillegg. Måtte bo på tomannsrom med en liten baby og klare meg helt selv. Den hjelpen jeg så fint ble lovet, den skjedde liksom aldri!

Fordelen var at jeg gjorde dette mens magen fortsatt krympet etter fødselen og det samme gjorde arret. Endte opp med et 5cm arr som ingen kunne se! Og nå etter bukplastikk er det borte for godt!