Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 10:20   #90
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men vennen, du trenger søvn!*streng sykepleier*
Kan du ikke ringe legevakten og avtale tid med en av sykepleierene. Du trenger jo ikke legetime! Er jo "bare" en sykepleier som gjør det!

Jeg hadde en stooor pute under knærne og en ekstra under hodet. Gubben bandt fast et tau i enden av sengen slik at jeg kunne dra meg opp og skifte litt stilling i løpet av natten. Sparte gjerne Pinex forte dosen til natten, det var da jeg trengte den mest. Hadde den stående klar på nattbordet for å kunne ta en dose midt på natten også!
Men så blir jeg noe så innmari trøtt av PF, da!

Jo jeg kan kanskje forsåvidt det ... Men jeg er usikker på om jeg bør vente til i morgen for det har kommet 40 ml siden i går formiddag, og Aleris mente rundt 30 var greit men helst mindre. Jeg kan se det an til i morgen, nå sover jeg bedre på sofaen så jeg får sove der noen netter.
Tau i sengen går ikke da vi bare har rammemadrass, fankern og. Men mannen min hjelper meg jo når jeg trenger det heldigvis.

Og ja, jeg blir grisetrøtt av PF, egentlig av det meste av smertestillende. Og kvalm, sååå kvalm! Har fått Afipran med meg fra Aleris da, heldigvis.