Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 18:43   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Får behandling for lavt stoffskifte, men ikke bra nok

Jeg har omtrent akkurat de samme verdiene som deg, og fikk ikke tilbud om behandling i det hele tatt. Referanserammen går jo opp til 4,0 ...

Jeg skal etterhvert også ta akupunktur. Tar høyeste dose kelp nå, og kjenner at jeg er mer våken og uvhvilt og har ikke "muskelstikk" lenger, pusten er mindre overfladisk og pulsen er ikke så sinnsykt lav (den kunne godt vært lav, hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke er det minste atletisk ). Og jeg troooor faktisk at håret mitt er mindre fett, haha. Mange med lavt stoffskifte får jo tørt hår, jeg har dog alltid hatt hår som blir lett fett. Men jeg har mista myyyyye hår, og det håper jeg også reverseres.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat