Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 21:33   #109
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Gratulerer med flotte resultater!

Så ikke denne trådenfør i dag, ellers kunne jeg fortalt deg litt om meg.

Jeg fikk fjernet 4,5kg hud og fett for 12 år siden.

Fikk flyttet navlen opp og hadde fantomfølelser der navlen hadde vært...klødde liksom på den "gamle" navlen...hehe...

Første uka levde jeg på pinex forte fordi jeg hadde så vondt. Jeg måtte gå krokete i 6 uker, sykemeldt. Heldigvis hadde jeg ikke barn på den tiden, så det gikk bra å ikke løfte...

...men jeg husker at jeg oppdaget 1 uke etter operasjonen at regnskapsføreren min ikke hadde gjort jobben sin, slik at jeg fikk en gedigen straffeskatt det året (noe som ordnet seg bra til slutt da)

Men jeg husker at jeg var så forbannet at det eneste jeg fikk meg til å gjøre var å vaske ned badet mitt...var nok ikke så lurt, men jeg overlevde det og...hehe...

Nå, 12 år etter er jeg fremdeles fornøyd med det som ble gjort, og kroppen min har overlevd 3 graviditeter etterpå, og den er ikke veldig slapp heller.

Hehe...var veldig deilig å få av den elendige bodyen da...har den liggende i skuffen...og den kommer nok ikke så lett på nå nei...hehe...fordi jeg rett og slett hater å ha den på

Lykke til med alle dine utfordringer med barnepass...i verste fall får du bare sette deg ned på gulvet og være der nede hos ham når det blir for ille...

Men det hjelper jo ikke når han skal legges midt på dagen for å sove...nei uff, håper det ordner seg for dere!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat