Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 13:36   #112
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Hyggelig å dele litt, vet du...tror nok selv at skulle jeg hatt en tilsvarende operasjon nå, så ville jeg nok ha bedt om å få sove gjennom inngrepet, for det var ikke noe morro da det stod på...men det ble jo bedre og bedre da...sånn når jeg fikk noen uker bak meg.

Hæ? Du tok den vel i narkose?? Ingen tar bukplastikk uten narkose i dag hvertfall, jeg har aldri hørt ... Eller mener du tiden etterpå? Den første uka etterpå er litt av en utfordring ja, jeg skulle gjerne sovet meg gjennom hvertfall de tre første døgnene. GRØSS. Men nå er det lettere, og i morgen fjerner jeg det siste drenet så da slipper jeg å gå rundt med en enorm blodpose hengende utenpå meg til enhver tid. SKAL BLI DEILIG!

Det var forresten litt av en mengde hud du fjernet, jøsses. Jeg tok 2 kg ca, men hadde ingenting fett så de fettsuget ikke. Kan tenke meg det ikke var noen blomstrete opplevelse å ta så mye i tillegg til at operasjonene også var annerledes for så mange år siden, alt er sikkert bedre i dag.