Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 08:51   #10
Smulamor
Juniormedlem

Smulamor sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 54
Smulamor er på en erverdig vei

Sv: En nybegynner som har noen spørsmål

Photobscura: For en avdanket legesekretær og hjelpepleier så appellerte dette mere til mine gamle kunnskaper ja! Tusen takk. Jeg trenger det også for å forklare det for min "gamle" mor og far som ikke klarer å forstå dette. Mamma vil også slanke seg men hun forstår det ikke.

NÅ har jeg siste uke innført mere fett i kosten min men ikke fått trimmet så mye mere, fordi jeg har hatt mye smerter. Resultat: Ketose ja, men vektnedgang NOPE.

Så da om jeg klarer å trimme samtidig med dette kostholdet så vil jeg ha større mulighet for å gå ned i vekt?Det må jo være eneste mulighet? Min typiske kost er lavkarbobrød som jeg fant oppskriften på her inne, jeg spiser smør, litt ost, en del kjøttpålegg, mye egg, kokt, stekt, omelett, med løk, broccoli, blomkål, paprika, jeg spiser kålrot eller mandler/valnøtter mellom måltidene, jeg spiser mye kylling og fisk, til middag, tar mye fiber som kruskakli, spiser ikke frukt. Er jeg helt desperat etter sjokolade så spiser jeg noen biter med sukkerfri sin sjokolade.
Av drikke så går det på vann, kaffi og sukkerfri te, jeg har mye tomater i kosten, spekeskinke med fettrand, wienerpølser (lett) de har ikke karbohydrater i seg.

Jeg har hatt LITE sprekker i helgene. Den største sprekken jeg hadde på lørdag var en halv "melkedrøm" med karamell og valnøtt (nam) og et stykke marsipankake og et stykke sjokoladekake i bursdagsselskap. Så var det stopp. Fortsatte med dietten min.

Da vil det jo si at jeg må bare trimme litt mere så vil jeg gå ned i vekt. Noen andre meninger?

Smulamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på Ketolyse. Svar med sitat