Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 16:28   #139
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå må jeg fortelle om et par litt sprø ting:
Jeg var temmelig fyllesjuk i går, i tillegg til at jeg har vært forkjøla, og klarte for første gang siden jeg begynte med kelp å glemme å ta kosttilskuddene mine.
I morgest følte jeg meg etterhvert ganske utafor, og så begynte stikkene igjen. Under brystet, i sidene, i brystet og i mellomgulvet. Nå som det har vært borte i halvannen uke så skjønte jeg virkelig nå hvor plagsomt det er. Jeg har hatt det så lenge at det har blitt en som bakgrunnsstøy, og normalen for meg liksom. Formen er nok også litt påvirka av omstendighetene, men akkurat den utaforheten og den stikkinga er noe annet. Nå, kanskje fire timer senere er de redusert til bare litt sånn øm prikking.

En annen morsom ting, som jeg muligens har nevnt, er at håret mitt har blitt mindre fett de siste dagene . Og jeg sverger på at det vokser enda mer i hodebunnen min

Ser sannelig ut til at de virker da ja...

Nå har jeg fått mine i posten også, og starta med to tabletter i dag. Blir spennende å se hvordan det fungerer på meg...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat