Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 20:40   #44
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Svangerskapsdiabetes

Ugg, det er jammen ikke enkelt å regulere dette selv!
Jeg sjekker med blodsukkermåleren min fastende om morgenen og 2 timer etter middag, pluss når jeg føler meg dritt. Før jeg går og legger meg ...søvn hjelper...

Er jo vant til fra vanlig blodsukkerregulering før at jeg ikke skal spise stivelse alene noen gang. Nå er det jo sånn at problemet er at jeg deler på insulinet mitt, og da går det for eksempel IKKE bra med chips. Jeg spiste en del av det i går og målte 9 før leggetid. I dag kjøpte jeg meg bacongull...
I går morges spiste jeg EN liten nektarin på fastende hjerte og var BAM oppe over 8. Det er jo nesten så man blir ortorektiker... (jeg kan heller ikke få melkeprodukter...)

Tror løsningen er å få babyen uuuuuut!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat