Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 21:33   #9
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Er godt i gang med ketosekur. Hvor mange kilo vil jeg gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Olli123, her.

Åj, da har jeg missforstått. Så jeg er altså ikke i ketose? Leste på pakken at det er 10g karbohydrater i hver av disse posene, altså 60g om dagen.

60 kh pr dag er litt mye, på ketolysekuren anbefaler man 15 kh for damer og 20 kh for menn pr dag. kh skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorden + løk og noe meieriprodukter.
Hvor mye kh den enkelte kan spise og alikevel være i ketose varierer fra person til person, noen her inne kan spie opp til 40 kh og fortsatt være i ketose men 60 kh synes jeg hørers vel mye ut.
Du får lese deg opp her inne på forumet, for du må jo nødvendigvis spise noe etter pulverkuren.
Lykke til...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat