Sv: Etterbehandling av avfarget hår
Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.
Du har ikke Nisim sin oil free conditioner? Om du lar den ligge i over natta fungerer den på samme måte som hårkur.
En skikkelig hårkur må du uansett forvente å bla opp minst 200 kroner for. Jeg har alltid sverget til Niktia sine egenproduserte kurer, helt til jeg prøvde Kerastase sin hårkur. Riktignok prøvde jeg salongkuren til kerastase, og jeg har siden forgjeves prøvd å få kerastase norge til å sende meg ett eksemplar 
Men jeg skjønner ikke - avfarge i flere omganger?
Jeg avfarga mitt en gang jeg hadde farga det knallsort og det ikke gikk ut. Trengte bare en avfarging.
Frisøren min mener at det sikkert må to eller tre avfarginger til, kanskje det er annerledes når det er rødt?
Eller kanskje hun bare vil være ekstra forsiktig?
Hvor lyst fikk du det på en avfarging?
Gjorde et forsøk hjemme og bleka en lokk fra nakken med den sterkeste blonderinga jeg fant i butikken, i full tid, og den ble sånn lys orange.
Jeg satser sånn ca på denne fargen, som er ganske tett opp til min egen (I tillegg til at Katee Sachoff på bildet i følge mange er min tvilling skilt ved fødselen, sånn at det er greit å se at jeg kler den. Hehe).
Jeg har Nisim-balsamen, ja! Står ingenting på den at den er oljefri ... Hmmm ...
200 spenn er jo kurant nok, men den fra Kerestase kosta vel omtrent 400 kr.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|