Sv: September-startere!
Hiver meg med her jeg også, er èn uke i dag siden jeg startet. Vekt har jeg ikke, men som Margrethe har jeg trange klær å bruke som mål 
Har mange kilo jeg kunne vært foruten, men får jeg på meg buksa jeg så vidt kunne bruke for 3 år siden vil det være et utmerket mål ;P
En sånn ca frokost her kan være skagensalat i en 1/4 paprika, noen skjeer fleskepølse med en agurkbit, omelett med egg, fløte, baconbiter, tomat, purre osv.
Lunch; egg&bacon, omelett, laks med rømme og dill, tunfisk med majones og noen sitrondråper, 1/2 avacado med reker osv. Har alltid en hel plommetomat ved siden av.
Middag, feks strimlet kylling, kinakål og paprika som surres i kokosmelk og karri.
Eller stekt kjøtt/kjøttdeig med brokkoli/blomkål spm gratineres med masse ost.
Synes det er helt utrolig hvor mye god mat man kan lage !
Sliter fortsatt med matlysten, er myye kvalm enda og har en diare som er helt utrolig.
Turene ut av huset må times og tilrettelegges.....
Gleder meg til å være ferdig med den delen 
Siden jeg har som mål å legge om kostholdet for bestandig har jeg ikke brydd meg noe om å kjøpe inn hverken vekt eller stix. Tror det bare lager unødvendig stress 
Jeg brukte ikke 3 mnd på å legge på meg kiloene og skjønner at det kan tid å få de av seg. Hovedmålet er å få en bedre helse 
|