Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-09, 08:39   #49
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Hiver meg med her jeg også, er èn uke i dag siden jeg startet. Vekt har jeg ikke, men som Margrethe har jeg trange klær å bruke som mål
Har mange kilo jeg kunne vært foruten, men får jeg på meg buksa jeg så vidt kunne bruke for 3 år siden vil det være et utmerket mål ;P

En sånn ca frokost her kan være skagensalat i en 1/4 paprika, noen skjeer fleskepølse med en agurkbit, omelett med egg, fløte, baconbiter, tomat, purre osv.
Lunch; egg&bacon, omelett, laks med rømme og dill, tunfisk med majones og noen sitrondråper, 1/2 avacado med reker osv. Har alltid en hel plommetomat ved siden av.
Middag, feks strimlet kylling, kinakål og paprika som surres i kokosmelk og karri.
Eller stekt kjøtt/kjøttdeig med brokkoli/blomkål spm gratineres med masse ost.

Synes det er helt utrolig hvor mye god mat man kan lage !

Sliter fortsatt med matlysten, er myye kvalm enda og har en diare som er helt utrolig.
Turene ut av huset må times og tilrettelegges.....
Gleder meg til å være ferdig med den delen

Siden jeg har som mål å legge om kostholdet for bestandig har jeg ikke brydd meg noe om å kjøpe inn hverken vekt eller stix. Tror det bare lager unødvendig stress

Jeg brukte ikke 3 mnd på å legge på meg kiloene og skjønner at det kan tid å få de av seg. Hovedmålet er å få en bedre helse

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat