Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-09, 11:51   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: I alle verden! Er ikke en kalori en kalori?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Tja, jeg jobbet nattskift i mange år. Jeg hadde med matpakke, en termos kaffe og en STOR pose sjokolade for å holde meg godt våken .
Vaffelsteking og kakespising var også yndede nattaktiviteter.
Men ingen av de jeg jobbet med var noe fetere enn mine dagvenner... Jeg begynte heller ikke å legge på meg før mange år etter at jeg var ferdig med nattevaktene.

Hvis jeg hadde fortsatt med nattevaktene, så hadde jeg nok lag mest på meg av all sjokoladen jeg spiste (Kalorier inntatt i mørke, teller jo ikke, he, he).

Jeg jobbet 10 år på natt og la ikke på meg mye, men gikk heller ikke ned uansett hvor mye jeg prøvde.
Flere av de jeg har jobbet sammen med, har slitt med overvekt. Flere enn de som kun jobbet dagtid!
En av dem sluttet på natt, og det tok ikke lang tid før hun hadde gått ned de kiloenen hun hadde slitt med i mange år!