Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-09, 08:43   #40
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En nybegynner som har noen spørsmål

Ja, jeg må bare beklage at det ble gjort litt komplisert for deg med den diskusjonen, vi er litt glade i diskutere her inne, og ting kan gjerne spore av litt , så som Kitt sier, det er i grunn ikke så vanskelig.
Den brosjyren som Kula linket til er helt genial, forresten Er så mye du kan spise! Og klart det er uvant dette med fettet, men det er jo ikke akkurat sånn at alt du spiser bør dryppe av fett, men det å slutte å fjerne fettrandene, velge fete kjøttyper, spise liberalt av egg, bruke smør når du steker, olje over salaten, det er faktisk ikke så mange tiltakene som skal til, men det er en ny tanke å venne seg til.
Jeg kan i alle fall snakke for meg selv, og fortelle at jeg føler meg SÅ mye bedre på et fettrikt kosthold, kroppslig sett -god metthetsfølelse, lite vondter, stabilt blodsukker etc.
Fedon Lindberg er også lavkarbo, og er nok liberal til fett i forhold til staens ernæringsråd, men det er langt mindre fett enn i de ketogene diettene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat