Jeg leser og lærer! Tusen takk alle sammen! Muskat: Kneet er ikke hovent, og det låser seg ikke og er heller ikke vanskelig å rette ut noen gang. Min skrekk er å få beskjed om å bare kunne sykle og svømme i månedsvis, for DET liker jeg ikke... Vil spille håndball og jogge i skogen. Men styrketrening er moro da. Dingpot: For en flott diagnose da! Den tror jeg nesten at jeg vil ha... Skal tøye lårmuskelen, og spørre massøren min om han kan gjøre noe. Det andre du skrev det så jeg ikke... Matgal: Så jumpers knee er noe annet enn slatters altså? Tusen takk for dine innspill! Lise: Jeg har lest dine lenker med lys og lykte, men fant liksom ikke "meg"... Hay: Pøsjpådeg! Fedonisten: STRØM! Og jeg som akkurat har vennet meg til nåler... Komkari: Tusen takk for innspill. Jo, jeg har jo noe varmesalve liggende. Men den sportstapen hjelper altså. Men orker ikke gå med det hele tiden. Og ville gjerne ha visst om det er dumt/lurt å bruke den. Går over av seg selv i løpet av noen dager!??! Har hatt det i noen uker allerede da... Skal til legen min den 13. mai. Får spørre henne da.