Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-05, 03:58   #12
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg hadde en menisk skade før jeg begynte å trene og før jeg fikk PC på jobben til surfing på nettet. Da satt jeg alltid å leste avisen med foten oppå kneet. Dette førte til at jeg fikk en sidebelastning i kneet og når jeg så da skulle gå på skøyter som også gir sidebelastning ble det for mye for kneet.

Gikk til lege og fikk beskjed om at dette går over etter ett par måneder ...og det gjorde det nesten. Det gikk vel tre år før det ble helt borte.
En bekjent gikk til privat klinikk og fikk det opperert med en gang og var fornøyd med resultatet. Utrolig at han fikk idrettskade egentlig for han er helt inaktiv, er ikke ute å går engang han

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat