Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 09:34   #62
NinaOp
Medlem

NinaOp sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
NinaOp er ny på veien

Sv: September-startere!

Hei hei!
Jeg er igang med min runde to med Ketolyse, gjorde ett halvhjertet forsøk på en runde to i sommer som tryna skikkelig..
Jeg startet opp igjen på mandag og holder nå på med sukkeravvenning..Jeg er en sjokoholiker av rang og når jeg gikk på ketolyse i vinter\vår, hadde jeg en skikkelig ubehagelig start. Svettet, svimmel, kraftløs uggen, you name it! Foreløplig ser det ut til å gå bra!
Det beste trikset mot kvalme (selv om det virker umulig) er å spise mer.. De gangene jeg har følt meg kvalm, har det hjulpet veldig å lage en grøt med fløte, Time smør og litt( en teskje) Johannesbrødkjernemel. Smaker akkurat som fløyelsgrøt og gir masse fett.
Ellers ser en vanlig dag omtrent slik ut:

F:1: Brie skjært i biter, mengde etter hvor sulten jeg er.
2: Evnt halv boks cottage cheese med seterrømme, litt kanel

L: 1:Halv Ruccola salat (pose fra butikken) litt rød paprika, en neve agurk,litt vårløk e.l. fetaost, halv pakke kjøttdeig stekt i tine smør godt krydret. Litt oljedressing.
2: tre egg stekt i tine smør, pakken med bacon

M: 1: kjøttdeigform med brokkoli, løk, minimais, sopp, fløte, ost. STeker kjøttdeigen, smelter inn fetaost i kjøttet, heller over fløte og krydrer etter smak. Grønnsakene legges i bunn i en form, kjøttet med sausen legges over, masse ost, gratineres i ovnen.
2: Koteletter kokt brokolli, stekt sopp i smør med litt løk før det sures i fløte

K: Sjelden jeg spiser noe, kanskje noen osteskiver, litt ostechips e.l.
Jeg sliter litt med å få imeg nok vann, det gjorde jeg sist gang også. Men jeg har en flaske stående på pulten min, da går det lettere.

Lykke til videre alle sammen!

NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat