Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 19:31   #12
Orkide
Seniormedlem

Orkide sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Holder på å bli ko-ko i hodet

Opprinnelig lagt inn av drømmefanger, her.

Jeg har både skalderman og ketolyse boken. Men er like forvirret for det om. Helst på grunn av sunn fornuft sier at det ikke kan være sunt i lengden å ikke spise frukt og grønt på samme måte som før. Og på grunn av det som står om ketogene dietter, fra "motstandere" ikke er lovende.
Vil jo heller ikke legge på meg igjen når jeg slutter.
Kanskje lavkarbo, med litt brød, frukt, litt melk, mye grønnsaker og proteiner er bedre i lengden enn å spise så lite karb at kroppen kommer i ketose?

Ver så snill, noen med erfaringer, kunnskap... kom med det !!

Du skriver her at du ikke vil legge på deg når du slutter, men det er ingen kur og spise lavkarbo, det er en livsstilsendring. Det må tas hensyn til dette resten av livet

Kan jo sikker spise mer karber etterhvert, men du kan nok ikke gå tilbake å spise 3 brødmåltider med melk hver dag.

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat