Sv: Fedme & Mat-fett ”studie”!
ok,jeg kommer muligens til å legge inn noe mer etterhvert!
Det "nye" jeg kommer med,er vel at årsaken til fedme og diabetes egentlig kommer fra en Ernærings & Helse kult som er så langt ifra naturen som det kan komme! "Spisskompetanse, Autoritet,Økonomi og vi skal tenke for deg" samfunnet er gjennomført at det er skremmende.
Ja, jeg kan nok virke litt ilter og jo dypere jeg graver i forskninga jo mer finner jeg som er direkte motsatt det som vi har blitt tredd ned over ørene i 30år!
Jeg føler at når vi har en kar som Drevon,som egentlig burde vite at Omega-3 har en masse alvorlige bivirkninger,forsetter å drive salgskampanje forfor det,da har jeg rett i å bli riktig så forbanna!
Årsaken til at det i det hele tatt finnes et slikt forum som dette, må Vestens ernærings & Helsemiljø ta det meste av skylda for!
Fedme og diabetes stammer i all haovedsak fra Fler-umetta fett! Ikke sukker og metta fett!
Jo,av og til lurer jeg på det der med lese og skrive vansker,trykker litt feil,men ser de som regel. Selve oppsettet kommer heller mer fra mitt engasjement.
men,ok,hvis det kan stemme at ca,90% av de med høy BMI har brukt plantefett og magre melkeprodukter, så er iallefall jeg rimelig sikker i min sak!
Den "studien" var ment å belyse en enkel og forståelig årsak til fedme og diabetes.
God helg til alle.
Med vennlig hilsen
arvid g
|