Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-09, 20:05   #2
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Syre/base kosthold

Opprinnelig lagt inn av martina, her.

Dere som går på dette, hvordan går det. Jeg er inne i uke 5 nå og det går tålig greit men jeg er stadig sulten, tror jeg spiser for lite og særlig av fett.

Muskelsmertene har avtatt noe ved hjelp av behandling med bidevevsmassasje og muskelstimulator to ganger pr uke.

Jeg ønsker meg noe gode tips til hva jeg kan spise uten å inkludere fløte, rømme og ost.

Hei Martina!
Jeg er også i uke 5 nå. Er i bedre form, mer energi og gladere. Jeg klarer ikke helt å følge kostholdet, ligger vel trolig på 60/40 base. og jeg spiser noe kjøtt. Jeg klarer fint de 3 litere med supergreens/dråper og tar natron+salter i tillegg.
Kan du bruke soya da? da har du fløte, rømme og ost der
jeg bruker bare litt kokosmelk som erstatning for melkeprodukter. spiser 1-2 avokado hver dag(kan også feks erstatte rømme).
Jeg lager meg grønnsakswoker og supper. spiser mye salat. jeg spiser ikke noe brød, men det hender jeg lager vafler/lapper som da er lavkarbo-variant(melk/gluten fri også). jeg lager også taco av og til, laget av medisterdeig så fettet er med.. svinekjøtt er ikke "lov" på denne dietten, men siden fett er nesten nøytralt er det ikke så ille(mye fett i medisterdeig). så hopper jeg heller over taco-shellene...
Har du noen tips til meg da? hva lager/spiser du?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat