Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-05, 15:14   #12
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Vi deler så godt vi kan her hos oss... Jeg gjør riktignok en del mer siden jeg ikke har noen jobb for tiden, men det skulle da bare mangle spør du meg.

Kjæresten er veldig flink til "grundig rydding", mens jeg shiner over så godt jeg kan. Matlaginga må jeg ta meg av fordi han hater det. Men stort sett rydder han opp og vasker opp etter middag Bare jeg slipper det i tillegg til matlaginga så er det greit...

Gulvene er derimot et kapittel for seg selv. Han ser rett og slett ikke at det er skittent og kattehårene flyter. Så der må jeg mase og mase (eller gjøre det selv). Blir vel at jeg tar mestparten, men så trår han til innimellom. Nå skal det nevnes at så og si alt utenfor huset (bil/hage) ordner han. Så igrunnen jevner det seg ut

Har mange vennepar der mannen ikke gjør NOENTING! Det hadde jeg ALDRI tolerert...

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat