Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-09, 20:28   #3
martina
Medlem

martina sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 63
martina er på en erverdig vei

Sv: Syre/base kosthold

Jeg spiser en-to skiver Fedon brød pr. dag, Det sa behandleren min var ok. I tillegg spiser jeg en del tunfisk og egg. Av grønsaker er det mye agurk, tomat, salat og paprika. Middagsmat er stort sett rent kjøtt av kylling eller storfe,lite fett i det så jeg sper på med litt basilikumolje. Får lov å spise litt cottage cheese så det hender jeg tar det som dessert.

Av og til jeg lager en smoothie bestående av avocado, eple,supergreens, hempprotein og kokosfett. Smaker ikke spesielt godt men er et greit mellommåltid. Et godt alternativ til mellommåltid er Atkins barene, de er kjempegode og metter mye. Har blitt anbefalt å ha en slik tilgjenegelig når jeg blir sulten når jeg er ute.

Supergreensen har jeg litt problemer med, klarer bare en liter pr.dag så jeg jobber hardt med å få opp inntaket, bruker ph-dråper i alt vann jeg drikker.

Dette var vel i store trekk det jeg inntar av mat men det hender jeg skeier ut med litt potet eller en kakebit.

Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat