Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-09, 23:37   #7
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Diettresistens?

Hei,
Ikke sikker på om du følger ketolyse eller LCHF…
Dersom du følger et ketogent kosthold så kan følgende matvarer være såkalte partystoppere: nøtter, tomater, meieriprodukter foruten smør, søtningsmidler, brøderstatninger og andre erstatningsprodukter lapper etc. I tillegg så er den aller verste partystopperen stress i tillegg til smerter og dårlig søvnkvalitet.
Spiser du ketogent så ville jeg ikke anbefale deg å spist de protein barene, 5,7 g kh utgjør mye grønnsaker. Litt usikker, men får du i deg nok fett? Husk at kylling er veldig magert.
Det med trening er jeg ikke noe god på men flere her inne som trener hardt både på ketolyse og lavkarbo, så vi får krysse fingrene og se om noen stikker innom.
Her finner du trenings delen på forumet, kanskje du finner noen svar i noen av innleggene der: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat