Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-09, 08:34   #18
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Operasjon, ketolyse, og måte å være utav ketosen på?

Opprinnelig lagt inn av Mercudia, her.

Kitt: Du skriver: "Det er ikke det at man ikke kan opereres i ketose, heller det at man kanskje burde prøve å unngå det."

Har du noen linker eller dokumentasjon på dette? Ifølge kirurgen som opererte meg var det overhodet ikke nødvendig å gjøre noe endringer i kostholdet mitt før operasjonen. Sa han dette mot bedre vitende? Takknemig for svar

Kan ikke svare for Kitt, men selv fikk jeg beskjed når jeg skulle fjerne mandlene mine i fjor høst å være ute av ketose, både av Dr. Torkil og helsepersonell på sykehuset der jeg ble operert.
Dette fordi jeg skulle få glukose intravenøst og når man da ikke har karbs i kroppen så kan man få sjokk vistnok.
Det er hva jeg har fått info om

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat