Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 22:54   #263
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Lotta67, her.

Hei, er ny her og har bestilt produkter for to uker foreløpig. Håper å starte opp til helgen. Før jeg begynner å lese i tråden, er det noen som har noen kjappe råd og tips å komme med i starten? Både om produkter og andre ting? Er 42 år og skal av med 30-40 kg.

Ja, og nå skal jeg lese...! Finner sikkert mye nyttig her!

Skal vi se..... på stående fot vil jeg nevne:
Spis mye grønnsaker - husk å salt (mye salt som forsvinner ut de første dagene sammen med vann i kroppen)
Drikk mye væske (vann)
Ta et ekstra måltid hvis sulten blir for overveldende
Bruk krydder i suppene, omelettene og til pastaen - hvitløkssalt funker for meg
Kanel er fint i de fleste sjokolade-produktene
Ta det rolig med treningen de første 3-4 dagene
Det er vanlig med hodepine i starten mens kroppen kvitter seg med diverse uhumskheter (= sukker)
Svimmel og/eller slapphet kan også forekomme (derfor er det greit å ikke trene noe spesielt i starten)
Alle supper og sjokolade/cappucino bør røres ut til en tykk suppe med kaldt vann (væske) før varmt vann (væske) tilsettes - da unngår du klumper.

Ellers så har jeg lagt ut en del tips tidligere, skal se om jeg finner noen linker til deg

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat