Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 04:50   #1
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Blytung og svimmel på trening

Kjære treningsguruer,

jeg er tidvis treningsnarkoman, men har ikke trent noe særlig siden slutten av mai. Det er liksom enten eller. Formen er altså ikke som den bruker å være, men erfaringsmessig går det 3 uker, så er den iallefall betydelig bedre igjen. Igår begynte jeg på igjen med 45 minutter spinning, idag en time step. Begge dagene har jeg vært enormt svimmel - på en helt annen måte enn dårlig-form svimmel (det kommer på pulstoppene og kjennes annerledes ut). Beina er også blytunge og gutsen i dem mangler. Noe skyldes nok dårligere form, men jeg innbiller meg at det kanskje også skyldes manglende glykogen i blodet.

Jeg har store planer om 4-5 treningsøkter i uken, men det kommer aldri til å gå om det skal være som i dag. Holdt jo på å kaste opp etter to runder rundt step'en, ble jo ekstra svimmel da

Ja, jeg har forsøkt å søke her inne, men finner ikke det jeg vil ha. Ender bare opp i en haug med journaler - så det er sikkert noen søketriks jeg ikke har lært meg.

Har dere noen tips? Er det noe som er lurt å spise før timen? Etter timen? Jeg har drukket nok vann, så det er det ikke. Jeg vurderer prøve med avocado før treningsøkten på torsdag, er det lurt?

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat