Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 08:38   #3
klompenmio
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Ingen nedgang etter to uker

Tusen takk for svar!!!

Jeg gikk på ren pulverkur,og veier nå 87kg.Jeg er 169 høy.
Jeg går på ketolyse.
I og med at jeg gikk på pulverkur har jeg ikke forventet veldig rask nedgang,men jeg håper jo at det begynner å skje noe snart.
Angåenede menyforslaget jeg la ut,tror du jeg kan spise noenlunde sånn som jeg har satt det opp dersom jeg bytter ut nøttmuffinsene med oopsierull? Er det bedre?
Jeg steker maten i smør, og bruker rikelig med fløte og creme fresh. Har sett at meieriprodukter hindrer vektnedgang for noen,men hva kan jeg bruke istedetfor? Ser ikke for meg åspise mengder med smelta smør,men må man så må man.

Jeg har slitt med overvekthele mitt liv, og har vært myyye større enn jeg er nå. De siste to årene har jeg vært stabil på 80-85 kg,men i sommer gikk jeg opp en del kg.

Jeg har aldri prøvd lavkarbo før.Det er vel det eneste jeg aldri har prøvd,og jeg syns det er litt vanskelig å vite om jeg gjør ting riktig. Jeg setter veldig pris på at du tar deg tid til å svare.

Jeg drikker en del lettbrus,og kunne prøve å kutte ut det.
Angående mellommåltid, jeg blir sulten når det har gått noen timer. Sikkert noe som har satt seg i kroppen.Er vant til å spise ofte.

Mange råder meg til å følge oppskriftene i boka,men de er jo sååå lite fristende. Føler det bare er egg til frokost, og har derfor heller spist oopsie. Håper det er greit.Er jo bare egg og ost.

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat