Sv: Ingen nedgang etter to uker
Om oopsie hindrer vektnedgang, aner jeg ikke, men jeg kan forestille meg at det sånn sett er bedre for vektnedgangen enn vanlig erstatningsbrød (med ting som kruskakli, frø, proteinpulver, etc).
Som du selv sier, så er det jo bare ost og egg. Tåler du meieriprodukter så er du heldig, og jeg ville ikke begynt å eliminere så mye såpass tidlig i diettfasen, bortsett fra lettbrus, kanskje , men det er jo aldri dumt, da. Det handler jo ikke om et direkte behov, men vaner, ikke sant .
Og husk på å putte på skikkelig fett pålegg på oopsiene dine, bruk majo om du liker det, og smør!
Så du har bestemt deg for Ketolyse? Jeg tror ikke du MÅ bruke oppskriftene i boka, altså. Men sett deg godt inn i hvilke matvarer som er ok på Ketolyse, og hvilke som ikke er det, vei maten i starten så du får en gefuhl av hvor mange karbohydrater du kan spise om dagen, så er det ikke noe problem å komponere måltidene ut fra det! Men dersom det er Ketolyse du skal gå på, så må du nesten lese boke godt, sånn at du skjønner prinsippene med dietten 
Ikke er du kjempeovervektig heller, så kiloene vil ikke renne av som for enkelte.
Som sagt, smør deg med tålmodighet, nyt kuren (er jo så utrolig mye deilig mat man kan lage), lytt til kroppens signaler, og test ut nye oppskrifter. Om du begynner å stresse så vil kroppen tviholde på kiloene, det er faktisk en hormonell greie det der, og i blant er det lite vi kan gjøre med det, men nå gir du jo kroppen din ordentlig og ren mat, så gi den litt tid til å venne seg til det, så skal du se at det slipper etter hvert 
Og, bare hyggelig! 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|