Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 09:14   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ingen nedgang etter to uker

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Eh, hvorfor mindre? Jeg s*nes nesten du spiser lite nok når jeg ser på men*en din..

Men jeg ville nok b*ttet ut erstatningsbrød med kjøtt, fisk eller fugl eller egg til alle måltider i starten. Også lagt inn litt erstatningsbrød etterhvert når du ser vekta går nedover.

Kan tenke meg at kroppen din trenger tid til å tenke nå. Å gå fra VLCD til det motsatte kan få kroppen til å stoppe helt opp og lure på hva i all vide verden er det som foregår.

Men jeg tenker også at om man tåler ost, så tåler man vel oopsier? Jeg har aldri lagd dem, så vet ikke, i tillegg til at jeg er kaseinintolerant. Men det er uansett en fordel å pøse på med fett kjøttpålegg, majo, sånne ting.
Ikke lett å vite hvor mye Klompenmio spiser heller, det nevnes ikke mengder

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat