Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 10:28   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ingen nedgang etter to uker

Opprinnelig lagt inn av klompenmio, her.

Jeg tror jeg kanskje spiser litt for mye.
Pleier å spise to oopsielapper til frokost og det samme til lunsj. Har smør og pålegg på og agurk.
Til mellommåltid har jeg ofte litt ost, skinke eller en lapp.

Jeg spiser mye til middag, sikkert en mellom en to eller trehundre gr kjøtt eller fisk. Stort sett alltid med brokkoli og blomkål ca 200gr. Alltid fet saus

Noen morgener har jeg spist gele med fløte til frokost. Får til tider så nok av egg,og jeg syns gele og fløte metter godt. Er vel ikke noe særlig med karber der eller?

I går bakte jeg nøttemuffins.I går spiste jeg to muffinser med salami til frokost. Det var altfor mye. Idag spiste jeg en,og det var helt passe. De metter veldig godt,og jeg får en følelse av et brødmåltid.

Er første gang jeg slanker meg på denne måten, og er usikker på mye.
Ser det er noen her inne som jevnt og trutt går ned hver uke,og skulle ønske jeg visste hva som var den sikre måten ti lå oppnå dette.

Så lenge du gjør deg kjent med din egen sult- og metthetsfølelse, så er det aller beste å følge den, det er mange som går over til et lavkarbokosthold med litt forstyrrede kroppssignaler etter å ha sultet seg/overspist etc.
Nå vet ikke jeg hva slags gelé det er snakk om, men om det f.eks er Heistad eller Confecta, så husk på at disse er fulle av kunstig søtning som ikke er så fryktelig bra .
Angående frokost, så sjekk denne tråden! Husk å sjekk kostholdsfilosofiboksen til de enkelte, sånn at du ser hva slags frokoster som kan matche kostholdet ditt.

De aller fleste går litt ned i rykk og napp, så ikke se deg blind på suksesshistoriene, det er som regel heller ikke det store bildet du ser, før du har fulgt litt med over tid . Og det er de færreste forunt å ikke møte på et platå med vektstopp en eller annen gang i slankefasen.
Uansett er det en stor uting å sammenligne seg med andre, ettersom alle har forskjellige forutsetninger, med forskjellig utgangspunkt, forskjellige kropper, noen har sykdommer som gjør at det går senere, mens andre har for lett for å skeie ut eller tvilholde på partystoppere, mens andre er fullstendig rigide og superflinke, men går kanskje ikke så fort ned likevel, og så har man sykluser og forkjølelser og betennelser og alkoholinntak og stress som kan samle vann og gjøre at kroppen er okkupert med andre ting enn fettforbrenning, det er så stor forskjell på oss, men de aller fleste vil oppnå både vektregulering og gode helseeffekter av et karbohydratredusert kosthold, så du gjør noe godt og riktig for kroppen din

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat