Sv: September-startere!
Opprinnelig lagt inn av Annema01, her.
heia! jeg startet for 2 uker sia og har vært i ketose (ca 50) . jeg følger ikke menyen i boka slavisk,men holder meg under 15 kh pr dag. jeg går ikke ned i vekt ,kan det være at man ikke følger menyen slavis i boka?? Noen som har erfaring el følger dere menyen ? klem
Ikke sikker på hva du mener med (ca 50), dersom det er resultatet på stiksen så har det ingen betydning. Får du utslag så er du i ketose, enten så er man i ketose ellers så er man ikke. Stort utsag (mørk farge) kan bare være en indikasjon på at man drikker for lite vann.
Jeg har aldri fulgt menyen i boka, bare modifisert det jeg spiste tidligere samt funnet inspirasjon her inne på forumet. Gikk ned ca 10 kg på 4 måneder og har nå stått stille i 1 år og har minst like mye som må av, så ketose er ikke ensbetydende med vektnedgang.
Hvor mye og hvor fort kiloene går av avhenger av mange faktorer som hvor mye man skal ned.
En av de vanligste nybegynnerfeilene er for lite vann og for lite fett. Dersom du lurer på om det du spiser er ok eller ikke så må du legge ut hva du spiser og hvor mye du spiser i løpet av en normal dag.
|