Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 15:59   #267
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av krisjaj, her.

Hei Grotingeling
Ser at du har masse gode råd å komme med. Har et lite spm til deg. Ser du skriver at du deler feks omeletten i to, og erstatter den ene delen med et egg...Jeg har også tilsatt et egg, men jeg har ikke delt den i to. Har jeg kanskje fått i meg alt for mye da?
Jeg så i eurodiettkatalogen at man kunne tilsette et egg ser du, og der sto det også at jeg kunne tilsette cottage cheese og skinke feks..

Jeg deler omelettene i to rett og slett fordi det blir for mye mat med hele pakken + 1 egg. Har aldri prøvd med cottage cheese, men skinke fungerer veldig bra.
Tror ikke du skal være redd for å ha spist for mye selv om du har brukt en hel pakke + egg. Hvis du ikke blir "sprengt" i magen og føler det er for mye mat, er det helt greit.

Men den eurodiettkatalogen du nevner tror jeg ikke jeg har hørt om, hva er det og hvor får jeg tak i en sånn???

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat