Sv: Det går såååå sakte
Opprinnelig lagt inn av celeste, her.
Synes egentlig ikke det er så rart at det går sakte når man i utgangspunktet er normalvektig iflg. bmi jeg.. Mange her ville ha gjort mye for å ha hatt vekten din, med tanke på det er mange kraftige overvektige her, deriblant meg, som har helsemessige gevinster av å gå ned i vekt. En viktig del av prosessen som man må igjennom her, er også å bli glad i seg selv og lære seg å godta seg selv som man er.. Helse foran utseende
ja jeg er fullstendig klar over det!!! Og jeg vet jo at jeg er "normal" vektig å at mange kanskje kan tenke litt sånn, at jeg kanskje har en normal vekt og burde være fornøyd med det!! men desverre så trives jeg ikke med meg selv slik jeg er nå, og har ikke gjort det på mange år!!! Og kanskje det ikke skal mange kg til for at jeg skal føle meg bedre!! Og selvfølgelig er helsa det viktigste, men derfor jeg også er nødt til å følge noe, for gjør jeg ikke det, så spiser jeg nesten ikke, og det er ihvertfall ikke bra for helse mi!!! Jeg vil ha en sunn å frisk kropp både innvendig og på usiden! Og mye er jo selvfølese også... jeg beundrer alle mennesker uansett størrelse og utseende så lenge de er fonøyde med seg selv og har det bra!!!
|