Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-09, 19:22   #7
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Dere som har gått ned MYE ...

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Måtte dere reusere porsjonsstr etterhvert?? Jeg tenker det vil vel kanskje bli vanskeligere å gå ned etterhvert som kroppen blir vant, og må man da kompensere med å spise mindre porsjoner, mindre karber eller hva??

Interessant poeng! Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det er nok en faktor å ta med. Takk for at du la ut dette! Jeg fikk et nytt bilde i hodet mitt: av meg selv med mindre kropp og dermed mindre behov, det var fint å få. Skal prøve å holde fast på det bildet, så kanskje jeg klarer å spise mindre.

(- Jeg er en av dem som spiser mer med munnen enn med apetitten og som derfor ikke har "gått ned MYE" ennå, da. Men det skal jeg jo etterhvert!)

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat