Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-05, 04:22   #14
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Pedofili tenkte jeg ikke på men det er noe vi desverre trenger å ta hensyn til, men uansett er det ikke helt uproblematisk å alltid gjøre det andre ber en om å gjøre. Jeg mener det er viktig å lære å tenke sjøl, lære at en annens vei ikke alltid er den rette for seg selv.

Jeg mener det er viktig å være enig om målene, men veien til målet mener jeg at er viktig at er individuell, gjerne tilrettelagt men individuell.

Mener du at barn skal bestemme om og når ting skal gjøres . Det du sier kan kanskje gjelde mellom barn, men når en voksen sier at barna skal hjelpe til f.eks. å ta av bordet så mener jeg at barn skal læres opp til å gjøre det med ett smil. Men det finnes selvfølgelig mange måter å gjøre det på, og vil barna ta av glassene før asjettene så gjerne for meg.
Jeg håper du har begynt å lære Poden å rydde HP. En skal tidlig krøkes for god krok skal bli vet du... Putte oppi der. sånn ja, så flink du er

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat