Opprinnelig lagt inn av Viclin, her. Var i butikken i stad, og handlekurven må jo ha vært skikkelig lavkarbo: Omega 3 brød (ikke til meg altså, men en del av lavkarboiseringen av resten av familien) Grevens skogsbærcider Seterrømme Kremfløte Entrecote Peppes pizzasaus Peppes pepperoni Skyr bringebær Sjampinjong Dansk salami Kokt skinke Jacobs Chorizo Oregano Før hadde handlekurven en fredag kveld sett sånn ut: Grandiosa Rislunsj Ostepop Sjokolade Smågodt
Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.
Var i butikken i stad, og handlekurven må jo ha vært skikkelig lavkarbo: Omega 3 brød (ikke til meg altså, men en del av lavkarboiseringen av resten av familien) Grevens skogsbærcider Seterrømme Kremfløte Entrecote Peppes pizzasaus Peppes pepperoni Skyr bringebær Sjampinjong Dansk salami Kokt skinke Jacobs Chorizo Oregano Før hadde handlekurven en fredag kveld sett sånn ut: Grandiosa Rislunsj Ostepop Sjokolade Smågodt
hehehehhehehe jeg må le for jeg kjenner meg såååå igjen syntes vi er FLINKE jeg, det er en stor ting og legge om mat og handle vaner Trodde aldrig jeg skulle klare det.. Nå har jeg stått på et platå i en mnd så nå er målet å hoppe videre ned, skal vel klare det også....!