Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-09, 21:37   #30
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: 3 uker og ingen resultater.

Opprinnelig lagt inn av Kin, her.

Sant det, men dersom du spiser et par tomater, salat, et egg og bacon og kjøtt og fløte - så overstiger du sannsynligvis ikke 20 karb. Men for all del - det varierer nok. Jeg har for øvrig gått inn i ketose mange ganger, og det funker hver gang. Men om han går ned, det ser han først når han er i ketose. Det er litt forskjellig fra person til person. Men i utgangspunktet vil de fleste gå ned om de er i ketose og ikke spiser for mye sukkererstatninger som kan ha en ugunstig virkning. Det er i hvert fall min erfaring. Jeg veier meg som sagt ikke, men etter logisk vurdering ut fra buksestørrelser så går jeg nok ned rundt 2 kilo i uka, ofte mer. Det er også erfaringen fra andre som har gjort det på sammen måte. Vi er flere LOL

Selv spiser eg veldig strengt, ikke ulovlige varer i det hele tatt, drikker mye vann og har mange kg som fremdeles skal vekk. Og er hele tiden i ketose. Men likevel står eg i ro for tiden.
At du går ned 2 kg i uka er nok lagt over normalen, og til lengre man går på kuren jo lavere blir snittet.
Er en tråd på det her på formuet under ketolysedelen.
Men du er kjempeheldig og er no en av få som går ned såpass mye hver gang, men gled deg over det

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat