Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-09, 22:54   #40
Kin
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
Kin er på en erverdig vei

Sv: Da har jeg vært hos kostholdsekspert

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Jeg vil jo tro om man kun har råd til å leve på billigpasta og 5-kroners loff, så blir et kosthold basert på rene matvarer plutselig mye dyrere?

Jeg kunne ikke levd på så mye kjøtt som jeg gjør nå i Norge - det hadde ikke gått rundt på studielån for min del.

Ja jeg vet ikke. Personlig anser jeg ikke lavkarbomat som ekstra dyr. Men søk og dokumenter. Det er dokumentasjonen som er viktigst faktisk.

Jeg er usikker på hvor mye de regner er et "normalt" matbudsjett jeg. Men i utgangspunktet tror jeg at jeg ikke ville fått opp forhåpningene. Likevel ville jeg nå søkt og sett. Jeg er litt av den mening at når det er litt uklart så vær forberedt på at det ikke går, så blir man så glad hvis det går likevel. Og da er skuffelsen ikke så stor om det ikke går i orden.

Det er jo ikke annet å si enn at studenter ikke akkurat er prioritert i forhold til rettigheter - det er vel den gruppen det er forventet skal klare seg på minst. Ikke får de sosialstøtte i ferien eller noe. Fordi de er studenter. Ikke har de rettigheter når de er ferdige med studie, ikke sykepengerettigheter, ikke rett på dagpenger om de ikke får jobb etc. Ikke akkurat lukseriøst, for å si det sånn.

Kin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat