Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-09, 11:09   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med jula?

Jeg spiser kanskje en liten potet og noen flak med tynt tynt flatbrød som jeg overlesser på rakfisklaget vi pleier å ha hver annen dag jul, ellers så er sukker of limit året rundt. Jeg trenger ikke mer godteri i jula enn ellers i året. Og jeg er ikke noe julemenneske heller, så jeg føler meg i grunn ikke så tett knytta til mange av ideene om hvordan ting "må" være. Ærlig talt så blir jeg frøktelig stressa av å lese en juletråd i september
Jeg spiser ellers en del nøtter. Ellers er julemat perfekt mat, enn om jeg spiser ribbe året rundt . Og dessert på julaften er multekrem, da holder bare mamma og pappa av noe multe som ikke blir sukra.
Jeg har aldri gått opp i vekt i jula

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat