Sv: Metformin
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Som nevnt tidligere så frå jeg forskjellig svar fra han hver gang jeg er der ang. Metforminen da Tror han syns det er en litt plagsom og vag greie han må forholde seg til. "Hvorfor er ikke ting enkle, som knekt bein liksom":..
Men at han mente du ville få kjipe bivirkninger, i sammenheng med det han sa om placebo, kan jo tyde på at han mener de kanskje hadde hat tnoe for seg da... 
Haha, ja, det skal ikke være enkelt å være allmenlege og vite litt om alt 
Men han tar meg på alvor, da, og er alltid grundig. Jeg blir aldri avfeid, og jeg får det som regel som jeg vil! 
Men jeg ser uansett fram til det besøket på kvinneklinikken. Er utrolig spent på hva de kan ha å si om det.
Legen syntes jo det var interessant da jeg fortalte om hvilke verdier Lindberglegene og en del andre lavkarboorienterte klinikker forholder seg til kontra hva allmennlegestanden gjør, som et følge av WHO sine retningslinjer, men det hender at han sier at "nå må du slutte å lese så mye" , og så refererer han til stress og kortisol. Akkurat som at lesing av faglitt er min partystopper 
Det er ikke enkelt nei. Men jeg er uansett jammen glad jeg har den legen jeg har!!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|