Sv: HJELP meg litt dere erfarne damer og herrer
Kjære dere, jeg vet at jeg ikke bør veie meg hver dag....men jeg greier ikke la være..... gikk på i dag igjen, 200 gr opp.....
forige onsdag veide jeg 113,6 og i dag 114,4......... 
Det er vanvittig frustreernde, for mannen spiser det samme omtrent som meg, litt mer paprika og løk på han for han skal jo ha 20 og ikke 15 karber, men ellers veldig likt, og han går NED.
Han sto stille i en liten uke, men nå går han ned igjen- Og jeg bare OPP.......... Blir så fortvilt.
JEg vet stress ikke hjelper, og jeg leser det her inne, men det hjelper hvist ikke, stresser og blir lei meg alikevell......
Jeg er så vant med at når det blir slik, da må vi kytte på fett og kcalorier, og ialefall ikke bruke ost, eller fløte, eller smør, eller noe......det er jo gammel inngrodd lærdom.
Så fet mat vokser i munnen min når jeg tenker på vekta som går opp, og jeg får tanker som at ketolysekuren bare er humbug......
Var på legekontoret for å ta noen blodprøver og B12 i dag, fastende, og måtte innom butikken på vei hjem. Var jo fastende og sååå sulten, hadde dette vert før ketolyse hadde jeg nok kjøpt en pose eventyrsjokolade, eller ett par tre center ruller, noen donuts, bare for å ha i bilen på vie hjem......
-Men jeg kjøpte bare en brus, pepsi max........
Så hjem og spise lunsj: 1/2 kylling, 100 gr kinakål, og 30 gr martin ferder selskapsdressing.....
Kjenner jeg er såååå redd for at dette også skal gå til H*#%&*E
|