Hjelp, trenger støtte
Heisann.. jeg er også ny på ketolyse. Har holdt på siden søndag. Er ikke i ketolyse iflg. stix. Jeg lurer på om jeg gjør noe galt her. Veier ikke maten, men tar litt mindre porsjoner enn normale. For eks. det jeg har spist idag:
Frokost: kaffe med fløte, 1/4 stor frokostpannekake (fant oppskrift her) med bringebær på
Lunch: kaffe, kaffe og kaffe (var i møter) spiste en fet kjøttkake (hjemmelaget etter Skaldemanns prinsipper), samt litt agurk og rømmedressing.
så ca. kl. 13 spiste jeg resten av frokostpannekaken med bringebær. Så ble jeg jammen "truet" til å ta ett rekesmørbrød på jobben. Jeg klarte ikke nekte, men spiste bare reker og mayones. (Tenkte at ok, det er jo fett og proteiner)
Var veeeldig mett helt til nå i kveld. Laget middag som var 1 kyllingbryst, 3 sopp, 1/4 løk og dekket det med jarlsbergost og gratinerte det i ovnen. Jeg hadde broccolimos med smør og fløte inntil....'var jo veldig godt.
Så nå sitter jeg her da og er temmelig mett...tror selv jeg har spist for mye...er det noen som kan hjelpe meg med hvor mye jeg har i karber?
Jeg vil så inderlig gjerne gå ned i vekt. Først var det vekk med røyken, det gikk greit, men kiloene kom på. Føler selv jeg har ca 15 til 20 kg som skal vekk....
|