Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-09, 21:20   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor sprekker man?

Jeg synes også dette er et veldig godt spørsmål. Jeg har hatt to sprekker på tre år, den ene gangen i fylla hos foreldrene mine hvor det ikke fantes NOE lavkarbovennlig i kjøleskapet, og det eneste som var i nærheten var en smørgåstårta dynka i rømme og majones og reker. Jeg spiste et stykke i ren ulvehunger.
Andre gangen spiste jeg en hel liten bøtte med Haegen dasz, rett og slett fordi jeg var laaaaangt nede i en dårlig mentalsuppe. Men sprekk ... Jeg bestemte meg for at nå skal jeg f**n meg ha en bøtte god is. Det smakte sånn passe bra, men jeg tror jeg bare heller ville ha vondt i magen enn i sjela, eller noe sånt .
Det kunne aldri ha falt meg inn å sprekke sånn til hverdags, det er faktisk bare ikke verdt det.
Men jeg har trøstespist ost og nøtter, det må jeg innrømme. Nå trøstehekler jeg.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat