Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 08:43   #299
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Jeg så den norske filmen Upperdog i går. Veldig fin! Utrolig gode skuespillere! Jeg ble imponert over skuespillernivået til å være så mange ukjente unge folk. Og den var bare så god!

Ellers har jeg sett District 9, den var bra, men også ganske masete. Ble litt sliten av å se gjennom fingrene hele tiden (pyse..). Den var også god i det at den ga paralleller til apartheid-regimet og flyktningeproblematikk.

Jeg så også Frost/Nixon i helgen. Den likte jeg også. Jeg fikk nesten lyst til å se den opprinnelige intervjuet.

Jeg har også sett "He's just not the into you" som er en helt ok og søt romantisk komedie. Søte mennesker og morsomme situasjoner. Typisk jentefilm, kanskje.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat